Neshvaćeni filmski završeci!
Postoje mnogi filmovi čiji nas kraj ostavi u razmišljanju- što se točno dogodilo? Oni su zaista provokativni i dvosmisleni- što ih čini super! Iako su njihovi završeci otvoreni za interpretaciju često ljudi imaju tendenciju da propuste neke velike tragove ili raspravljaju o njima na internetu. Ovde su najkontroverzniji i neshvaćeni završeci. Slede spojleri!
1/16
Diplomac- kada naši heroji pobegnu sa venčanja publika misli da će živeti sretno do kraja života, no ono što se dogodi prije odjavne špice pokazuje drukčije. Pogledaju se očima punim sumnje jesu li donijeli dobru odluku.
2/16
United Artists
Vitez tame: povratak- mnogi se spore oko scene gde Alfred vidi Betmena u Firenci. Da li on njega samo zamišlja jer je Betmen mrtav? Nije!
3/16
Warner Bros.
Početak- da li je Leo još u snu? Totalno nebitno! Cela poanta filma je da je Leo prihvatio realnost kao sadašnjost. Konačno!
4/16
Warner Bros. Pictures
Čovek na mesecu- ne, kraj zapravo ne govori da je Endi lažirao smrt. Iako je Toni Klifton na pozornici i samo je Endi u publici- to je samo simbolički. To je omaž komičarevoj ljubavi prema nastupanju!
5/16
Universal Pictures
Sumnja- ovaj put naslov govori sve! Nema smisla dokazivati njegovu krivnju ili nevinost, jer nam film zapravo to ne dopušta. Teret poslednje presude je isti za obe strane- za tužitelje i optuženike.
6/16
Miramax Films
Izgubljeni u prevodu- najveći prepori se vode oko poslednje scene gdje se pokušava otkriti što je Skarlet rekla Bilu. Kada pogledamo opet film, sve postaje jasno! Primetite reklamu koju Bil vidi kada je u taksiju! Nije mogla biti tamo kada je Bil prvi put došao u Tokijo.
7/16
Focus Features
Donnie Darko- mnogi veruju da je Donnie otputovao natrag u vreme kako bi se ubio. On zapravo teleportira mašinu kako bi ubio drugog sebe i uništio paralelni svemir koji je kreirao na početku filma.
8/16
Pandora Cinema
Totalni opoziv- cela stvar na Marsu je san i nije se zapravo dogodila! Kako je to moguće! Dva su velika traga! Kao prvo: pre odjavne špice ekran se zabeli što u filmskoj terminologiji označava buđenje, a posle odjavne špice čujemo džingl simulacije.
9/16
TriStar Pictures
Indiana Đones i poslednji križarski pohod- zašto Indi i njegov otac ne postaju besmrtni nakon što popiju iz Svetog Grala? Mnogi fanovi nisu primetili detalj oko svetog artefakta- besmrtan se postaje samo ako se ostane u spilji. Preporučamo pažljivije slušanje besmrtnih vitezova!
10/16
Lucasfilm
Okajanje- film zapravo ne završava napadom na Briony zbog optužbi na Roberta zbog seksualnog napastovanja, kao što mnogi misle. U stvarnosti to je zamišljeno tako da pokaže ljudima kako iskrivljuju stvarnost kako bi se odmaknuli od boli i bolnih istina kada su ugroženi.
11/16
Universal Pictures
Isijavanje- to je jedan od onih filmova koje uvek iznova analiziramo. Stvarno je teško objasniti Džeka na slici iz 1921. godine. Neki misle da je opsjednut, a neki da je kupio Overlook Hotel i da to rekreira ciklus ubistava.
12/16
Warner Bros.
Matrix: revolucija- Neo nije zapravo mrtav, on je mesija koji je shvatio da se mora žrtvovati! Isto kao i Isus, ne može ga se oživeti, nego je obnavljanje čovečanstva ostavljeno njegovom stadu.
13/16
Warner Bros.
Kocka- iako su mnogi gledaoci pokušali shvatiti namjenu Kocke, nema je! (ukoliko, ignoriramo nastavke) Neki veruju da je Kocka kao i život, ne možemo shvatiti svrhu sa logičnim objašnjenjima, nego sve kao i život završava bijelom svetlošću. Male prostorije i interakcije između zatvorenika predstavljaju ljude u vanjskom svetu.
14/16
Odeaon Films
Panov labirint- kada Ofelija umre, susreće majku u još jednom fantastičnom svetu gde se oseća sretno i zaštićeno. To je ono što većina nas ne shvata! Zašto je pobegla u izmišljeni svet? Možda zato što je paralelno sa religijskim uverenjima koji su slični sa shvatanjem realnosti i smrti i prihvaćanjem Ofelijinog virtualnog sveta.
15/16
Warner Bros.
Taksist- redatelj Martin Skorsezi i scenarist Paul Šreder kažu da kraj nije toliko očit. Travis nije izlećen nego u svakom trenutku opet može puknuti. Treba mu samo okidač i poslednji pogled na poznate putnike sugerira da je možda našao nove.
16/16
Columbia Pictures
Postoje mnogi filmovi čiji nas kraj ostavi u razmišljanju- što se točno dogodilo? Oni su zaista provokativni i dvosmisleni- što ih čini super! Iako su njihovi završeci otvoreni za interpretaciju često ljudi imaju tendenciju da propuste neke velike tragove ili raspravljaju o njima na internetu. Ovde su najkontroverzniji i neshvaćeni završeci. Slede spojleri!
1/16
Diplomac- kada naši heroji pobegnu sa venčanja publika misli da će živeti sretno do kraja života, no ono što se dogodi prije odjavne špice pokazuje drukčije. Pogledaju se očima punim sumnje jesu li donijeli dobru odluku.
2/16
United Artists
Vitez tame: povratak- mnogi se spore oko scene gde Alfred vidi Betmena u Firenci. Da li on njega samo zamišlja jer je Betmen mrtav? Nije!
3/16
Warner Bros.
Početak- da li je Leo još u snu? Totalno nebitno! Cela poanta filma je da je Leo prihvatio realnost kao sadašnjost. Konačno!
4/16
Warner Bros. Pictures
Čovek na mesecu- ne, kraj zapravo ne govori da je Endi lažirao smrt. Iako je Toni Klifton na pozornici i samo je Endi u publici- to je samo simbolički. To je omaž komičarevoj ljubavi prema nastupanju!
5/16
Universal Pictures
Sumnja- ovaj put naslov govori sve! Nema smisla dokazivati njegovu krivnju ili nevinost, jer nam film zapravo to ne dopušta. Teret poslednje presude je isti za obe strane- za tužitelje i optuženike.
6/16
Miramax Films
Izgubljeni u prevodu- najveći prepori se vode oko poslednje scene gdje se pokušava otkriti što je Skarlet rekla Bilu. Kada pogledamo opet film, sve postaje jasno! Primetite reklamu koju Bil vidi kada je u taksiju! Nije mogla biti tamo kada je Bil prvi put došao u Tokijo.
7/16
Focus Features
Donnie Darko- mnogi veruju da je Donnie otputovao natrag u vreme kako bi se ubio. On zapravo teleportira mašinu kako bi ubio drugog sebe i uništio paralelni svemir koji je kreirao na početku filma.
8/16
Pandora Cinema
Totalni opoziv- cela stvar na Marsu je san i nije se zapravo dogodila! Kako je to moguće! Dva su velika traga! Kao prvo: pre odjavne špice ekran se zabeli što u filmskoj terminologiji označava buđenje, a posle odjavne špice čujemo džingl simulacije.
9/16
TriStar Pictures
Indiana Đones i poslednji križarski pohod- zašto Indi i njegov otac ne postaju besmrtni nakon što popiju iz Svetog Grala? Mnogi fanovi nisu primetili detalj oko svetog artefakta- besmrtan se postaje samo ako se ostane u spilji. Preporučamo pažljivije slušanje besmrtnih vitezova!
10/16
Lucasfilm
Okajanje- film zapravo ne završava napadom na Briony zbog optužbi na Roberta zbog seksualnog napastovanja, kao što mnogi misle. U stvarnosti to je zamišljeno tako da pokaže ljudima kako iskrivljuju stvarnost kako bi se odmaknuli od boli i bolnih istina kada su ugroženi.
11/16
Universal Pictures
Isijavanje- to je jedan od onih filmova koje uvek iznova analiziramo. Stvarno je teško objasniti Džeka na slici iz 1921. godine. Neki misle da je opsjednut, a neki da je kupio Overlook Hotel i da to rekreira ciklus ubistava.
12/16
Warner Bros.
Matrix: revolucija- Neo nije zapravo mrtav, on je mesija koji je shvatio da se mora žrtvovati! Isto kao i Isus, ne može ga se oživeti, nego je obnavljanje čovečanstva ostavljeno njegovom stadu.
13/16
Warner Bros.
Kocka- iako su mnogi gledaoci pokušali shvatiti namjenu Kocke, nema je! (ukoliko, ignoriramo nastavke) Neki veruju da je Kocka kao i život, ne možemo shvatiti svrhu sa logičnim objašnjenjima, nego sve kao i život završava bijelom svetlošću. Male prostorije i interakcije između zatvorenika predstavljaju ljude u vanjskom svetu.
14/16
Odeaon Films
Panov labirint- kada Ofelija umre, susreće majku u još jednom fantastičnom svetu gde se oseća sretno i zaštićeno. To je ono što većina nas ne shvata! Zašto je pobegla u izmišljeni svet? Možda zato što je paralelno sa religijskim uverenjima koji su slični sa shvatanjem realnosti i smrti i prihvaćanjem Ofelijinog virtualnog sveta.
15/16
Warner Bros.
Taksist- redatelj Martin Skorsezi i scenarist Paul Šreder kažu da kraj nije toliko očit. Travis nije izlećen nego u svakom trenutku opet može puknuti. Treba mu samo okidač i poslednji pogled na poznate putnike sugerira da je možda našao nove.
16/16
Columbia Pictures